DEL XXII - Wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności
Symbol:
DEL XXII
Załatw sprawę:
- w urzędzie
Referat Ewidencji Ludności
ul. Szkolna 28
telefon: 44 732 77 52
1. WYMAGANE DOKUMENTY:
- Wniosek o wydanie zaświadczenia
- Pełnomocnictwo (w przypadku załatwiania sprawy przez pełnomocnika)
2. Do wglądu:
- dokument stwierdzający tożsamość.
Opłata skarbowa:
- za wydanie zaświadczenia – 17 zł w kasie urzędu; dowód wpłaty dołącza się do wniosku o wydanie zaświadczenia
- za pełnomocnictwo – 17 zł w kasie urzędu; dowód wpłaty dołącza się do wniosku o wydanie zaświadczenia (w przypadku załatwiania sprawy przez pełnomocnika).
- Opłatę skarbową można również uiścić na konto: Santander Bank Polska S.A.: 91 1090 2590 0000 0001 5213 1413
- za pomocą platformy e-płatności pod adresem: https://piotrkow.oplatyurzedowe.pl/.
Wniosek należy złożyć osobiście w Referacie Ewidencji Ludności Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przy ul. Szkolnej 28 (wejście B) stanowisko 15 parter.
Bez zbędnej zwłoki.
Odwołanie nie przysługuje.
Zwolnieniu z opłaty skarbowej podlega pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu bądź rodzeństwu.
- art. 217 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności.
Załączniki
- Wniosek DEL XXII
(docx) 0.02mb
- Referat: Referat Ewidencji Ludności
- Kategoria: Dowody osobiste, sprawy meldunkowe
- Data publikacji: 2024-08-19
- Data modyfikacji: 2024-09-30