SPR XXXV - Zawiadomienie o zakończeniu działalności w zakresie zbierania pojazdów wycofanych z eksploatacji lub rozwiązaniu/wygaśnięciu umowy z przedsiębiorcą prowadzącym stację demontażu
SPR XXXV
Referat Ochrony Środowiska i Rolnictwa
ul. Szkolna 28
telefon: 44 732 18 47
1. Zawiadomienie o zakończeniu działalności w zakresie zbierania pojazdów wycofanych z eksploatacji lub rozwiązaniu/wygaśnięciu umowy z przedsiębiorcą prowadzącym stację demontażu (SPR XXXV e).
2. Zawiadomienia dokonuje podmiot prowadzący działalność w zakresie zbierania pojazdów wycofanych z eksploatacji.
Usługa jes bezpłatna.
Zawiadomienie należy złożyć w Punkcie Informacyjnym przy ul. Szkolnej 28 lub ul. Pasaż Karola Rudowskiego 10, lub przesłać na adres Urzędu:
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
ul. Szkolna28
97-300 Piotrków Trybunalski
Zawiadomienie można złożyć również za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP.
Zawiadomienie należy przedłożyć staroście właściwemu miejscowo do wydania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania pojazdów wycofanych
z eksploatacji w terminie 14 dni od dnia zakończenia działalności lub dnia wygaśnięcia/rozwiązania umowy z przedsiębiorcą prowadzącym stację demontażu.
Odwołanie nie przysługuje.
- art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 20 stycznia 2005r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (tekst jednolity Dz.U.2020.2056 t.j. z późn. zm.).
Załączniki
- Wniosek SPR XXXV
(docx) 0.03mb
- Referat: Referat Ochrony Środowiska i Rolnictwa
- Kategoria: Ochrona środowiska
- Data publikacji: 2024-09-27
- Data modyfikacji: 2024-09-27