• AWARIA BILETERA!!! Brak możliwości rezerwacji kolejki na stronie internetowej.
  • UWAGA!!! Strona w przebudowie! Zmiany organizacyjne w Urzędzie Miasta.

SPR XXXV - Zawiadomienie o zakończeniu działalności w zakresie zbierania pojazdów wycofanych z eksploatacji lub rozwiązaniu/wygaśnięciu umowy z przedsiębiorcą prowadzącym stację demontażu

Symbol:

SPR XXXV

Referat Ochrony Środowiska i Rolnictwa
ul. Szkolna 28
telefon: 44 732 18 47

Usługa jes bezpłatna.

Zawiadomienie należy złożyć w Punkcie Informacyjnym przy ul. Szkolnej 28 lub ul. Pasaż Karola Rudowskiego 10, lub przesłać na adres Urzędu:

Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
ul. Szkolna28
97-300 Piotrków Trybunalski

Zawiadomienie można złożyć również za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP.

Zawiadomienie należy przedłożyć staroście właściwemu miejscowo do wydania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania pojazdów wycofanych
z eksploatacji w terminie 14 dni od dnia zakończenia działalności lub dnia wygaśnięcia/rozwiązania umowy z przedsiębiorcą prowadzącym stację demontażu.

Odwołanie nie przysługuje.

  • art.  36 ust. 1 ustawy z dnia 20 stycznia 2005r.  o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (tekst jednolity Dz.U.2020.2056 t.j. z późn. zm.).

Załączniki

  1. Wniosek SPR XXXV

    (docx) 0.03mb

  • Referat: Referat Ochrony Środowiska i Rolnictwa
  • Kategoria: Ochrona środowiska
  • Data publikacji: 2024-09-27
  • Data modyfikacji: 2024-09-27
powrót
Proszę określić gdzie leży problem:
7 + 7 =
Link
7 + 7 =