SPK I - Wniosek o zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej
SPK I
Referat Kultury i Sportu
Pasaż K. Rudowskiego 10
telefon: 44 732 77 91, 44 732 77 92
1. Wypełniony wniosek. Pobierz SPK I.
Wniosek możesz też dostać w Urzędzie Miasta.
Wniosek należy złożyć nie później niż na 30 dni przed terminem imprezy masowej. W wyjątkowych i uzasadnionych przypadkach termin wynosi 14 dni. W szczególności gdy potrzeba organizacji imprezy masowej wynika z przyczyn nagłych oraz jeżeli jej charakter odpowiada przeznaczeniu obiektu budowlanego.
2. Program i regulamin imprezy masowej wraz z informacją, w jaki sposób udostępnić go uczestnikom imprezy masowej.
3. Regulamin obiektu/terenu wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej, oraz:
- pisemną instrukcję, która określa zadania służby porządkowej oraz służby informacyjnej.
- warunki łączności pomiędzy podmiotami, które biorą udział w zabezpieczaniu imprezy masowej.
- oznaczenie dróg dojścia i rozchodzenia się dla osób, które uczestniczą w imprezie masowej. Oznaczenie dróg ewakuacyjnych i dojazdowych dla pojazdów służb ratowniczych i Policji.
- oznaczenie punktów pomocy medycznej. Oznaczenie punktów czerpalnych wody do celów przeciwpożarowych oraz punktów informacyjnych.
- oznaczenie lokalizacji hydrantów przeciwpożarowych, zaworów, przyłączy wody, gazu i energii elektrycznej. Oznaczenie innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo użytkowników obiektu lub terenu.
- informacje o rozmieszczeniu służb porządkowych oraz informacyjnych. Informacje o rozmieszczeniu osób uczestniczących w imprezie masowej i ewentualnym rozmieszczeniu osób uczestniczących w imprezie masowej i ich rozdzieleniu według sektorów. Informacje o rozmieszczeniu punktów gastronomicznych i sanitariatu.
- oznaczenie sektorów, na których podczas meczu piłki nożnej zostaną udostępnione miejsca stojące. Dotyczy sytuacji, jeżeli organizator zamierza udostępnić uczestnikom takie miejsca.
6. Terminarz rozgrywek meczów piłki nożnej lub terminarz innych imprez masowych – w przypadku imprez masowych organizowanych cyklicznie.
7. Informację o:
- liczbie miejsc dla osób na imprezie masowej. Jeżeli organizator zamierza udostępnić na meczu piłki nożnej miejsca stojące – również liczbie miejsc stojących.
- możliwych zagrożeniach bezpieczeństwa i porządku publicznego.
- liczbie organizacji. Oznakowaniu, wyposażeniu i sposobie rozmieszczenia służby porządkowej i informacyjnej.
9. Informację o sposobie zapewnienia identyfikacji osób, biorących udział w imprezie masowej – w przypadku meczu piłki nożnej lub imprezy podwyższonego ryzyka.
10. zainstalowanych urządzeniach rejestrujących obraz i dźwięk.
11. Harmonogram udostępnienia obiektu lub terenu uczestnikom imprezy masowej oraz harmonogram opuszczenia przez nich tego obiektu lub terenu. Dotyczy sytuacji, gdy regulamin przewiduje zmienną liczbę osób w czasie trwania imprezy masowej.
12. Opinię właściwych miejscowo komendantów powiatowych (miejskich) Policji, Państwowej Straży Pożarnej, kierownika jednostki organizacyjnej pomocy doraźnej (pogotowia ratunkowego) i państwowego inspektora sanitarnego. Opinie muszą zawierać informacje o niezbędnej wielkości sił i środków potrzebnych do zabezpieczenia imprezy masowej, zastrzeżeniach do stanu technicznego obiektu oraz o przewidywanych zagrożeniach. Opinie należny dostarczyć nie później niż na 14 dni przed terminem rozpoczęcia imprezy masowej.
13. Dodatkowe dokumenty:
- dokument, który potwierdzi zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom w niej uczestniczącym. Dotyczy imprezy masowej biletowanej.
- pisemna zgoda na przeprowadzenie imprezy masowej, wydana przez kierownika jednostki organizacyjnej Lasów Państwowych, parku narodowego lub krajobrazowego. Dotyczy imprezy na terenach będących w zarządzie tych jednostek.
1. Opłata skarbowa za wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej – 82 zł.
2. Opłatę wnosi się w momencie składania wniosku.
Opłatę skarbową możesz wnieść na rachunek bankowy Santander Bank Polska SA
nr 91 1090 2590 0000 0001 5213 1413
lub w kasach Urzędu Miasta.
Wniosek możesz złożyć w Punktach Informacyjnych Urzędu Miasta:
- Pasażu K. Rudowskiego 10,
- ul. Szkolna 28 (wejście A, B).
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
ul. Pasaż K. Rudowskiego 10
97 – 300 Piotrków Trybunalski,
lub wysłać online przez ePUAP.
Do 7 dni.
Możesz odwołać się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Termin to 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
1. Decyzję możesz:
- odebrać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta.
- otrzymać pocztą.
- art. 24, 25, 26, 27, 29, 30 i art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych.
- art. 104 Kodeksu postępowania administracyjnego.
- art. 24 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
- art. 1 ust. 1 pkt 1 lit. c i art. 6 ust. 1 pkt 3 oraz część III pkt 44 załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2016 o opłacie skarbowej.
Załączniki
- Wniosek
(docx) 0.03mb
- Referat: Referat Kultury i Sportu
- Kategoria: Zgromadzenia publiczne
- Data publikacji: 2024-08-26
- Data modyfikacji: 2024-08-28