DEL XX - Postępowanie administracyjne w sprawie uchylenia czynności zameldowania na pobyt stały lub czasowy w drodze decyzji administracyjnej
DEL XX
Załatw sprawę:
- w urzędzie
Referat Ewidencji Ludności
ul. Szkolna 28
telefon: 44 732 77 46
1. Wniosek o uchylenie czynności zameldowania na pobyt stały lub czasowy decyzją administracyjną (DEL XX).
2. Kopia tytułu prawnego do lokalu mieszkalnego/budynku (oryginał do wglądu);
3. Inne dokumenty mające wpływ na rozstrzygnięcie sprawy (wyroki sądowe, protokoły z egzekucji komorniczej, zdania lokalu i inne);
4. Dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa gdy stronę reprezentuje pełnomocnik.
Pełnomocnictwo winno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu. Pełnomocnictwo w formie dokumentu elektronicznego powinno być uwierzytelnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź profilem zaufanym (ePUAP).
- 10 zł za wydanie decyzji administracyjnej płatne w kasie Urzędu Miasta w Piotrkowie Trybunalskim;
- 17 zł za udzielone pełnomocnictwo płatne j.w.
- Opłatę skarbową można również uiścić na konto: Santander Bank Polska S.A.: 91 1090 2590 0000 0001 5213 1413
- za pomocą platformy e-płatności pod adresem: https://piotrkow.oplatyurzedowe.pl/.
Wniosek należy złożyć osobiście w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przy ulicy Szkolnej 28 (wejście „B”).
Do dwóch miesięcy od wszczęcia postępowania administracyjnego z możliwością przedłużenia terminu w trybie art. 36 k.p.a. w sprawach skomplikowanych.
Stronie służy prawo wniesienia odwołania do Wojewody Łódzkiego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję, tj. Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, w terminie14 dni od daty otrzymania decyzji. Odwołanie składa się w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, ulica Szkolna 28 (wejście „B”).
Opłata skarbowa: nie pobiera się.
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów bądź też braku wniesienia opłaty wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia
i złożenia w Referacie Ewidencji Ludności.
- art. 31, ust.1 w związku z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności.
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
- Ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z dnia 17 lutego 2005 r.
- Rozporządzenie MSWiA z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego.
- Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 29 czerwca 2020 r. w sprawie profilu zaufanego i podpisu zaufanego.
Załączniki
- Wniosek DEL XX
(docx) 0.02mb
- Referat: Referat Ewidencji Ludności
- Kategoria: Dowody osobiste, sprawy meldunkowe
- Data publikacji: 2024-08-19
- Data modyfikacji: 2024-09-30