• AWARIA BILETERA!!! Brak możliwości rezerwacji kolejki na stronie internetowej.
  • UWAGA!!! Strona w przebudowie! Zmiany organizacyjne w Urzędzie Miasta.

DEL XVI - Udostępnienie danych z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL

Symbol:

DEL XVI

Referat Ewidencji Ludności
ul. Szkolna 28
telefon: 44 732 77 51

Wniosek: DEL XVIa
     Wniosek o udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL;

Wniosek: DEL XVIb
     Wniosek uproszczony o udostępnienie danych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL za pomocą urządzeń teletransmisji danych 

Wniosek: DEL XVIc
     Wniosek o udostępnienie danych z rejestru PESEL za pomocą urządzeń teletransmisji danych, w drodze weryfikacji

We wniosku należy wykazać interes prawny lub interes faktyczny w otrzymaniu danych.
Po wykazaniu interesu faktycznego informacji ze zbiorów udziela się podmiotom i osobom tylko za zgodą osób, których te dane dotyczą.

Wzory ww. wniosków stanowią załączniki nr 1,2 i 3  do rozporządzenia Ministra Cyfryzacji z dnia 14 lipca 2022r. w sprawie określenia wzorów wniosków o udostępnienie danych z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL oraz trybu uzyskiwania zgody na udostępnienie danych (Dz. U. z 2022r. poz. 1493).

Do wglądu:
• dokument stwierdzający tożsamość,
• pełnomocnictwo w przypadku reprezentowania m.in. Skarbu Państwa, wezwanie sądu do uzupełnienia braków, wezwanie komornika

1. Opłata:

  •  za udostępnianie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL - 31 złotych;
  • z rejestru PESEL za pomocą urządzeń teletransmisji danych, w drodze weryfikacji  - 0,30 złotych od jednej weryfikacji
Opłatę wnosi się w kasie Urzędu lub na rachunek bankowy Santander Bank Polska S.A.:
34 1090 2590 0000 0001 5213 1372

Opłatę za pełnomocnictwo wnosi się na rachunek bankowy Santander Bank Polska S.A.:
91 1090 2590 0000 0001 5213 1413

2. Dowód dokonania opłaty, o której mowa wyżej, dołącza się do wniosku o udostępnienie danych.

Wniosek należy złożyć w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przy ul. Szkolnej 28 parter lub Pasaż Karola Rudowskiego 10 parter.

Do jednego miesiąca.

Od decyzji administracyjnej w sprawie odmowy udostępnienia danych jednostkowych przysługuje prawo wniesienia odwołania do Wojewody Łódzkiego w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji za pośrednictwem organu, który ją wydał.

  • Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności.
  • Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
  •  Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 14 lipca 2022r. w sprawie określenia wzorów wniosków o udostępnienie danych z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL oraz trybu uzyskiwania zgody na udostępnienie danych.
  •  Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 2017 r. w sprawie opłat za udostępnienie danych z rejestrów mieszkańców oraz rejestru PESEL.
  •  Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 29 czerwca 2020 r. w sprawie profilu zaufanego i podpisu zaufanego.


Załączniki

  1. Wniosek XVIa

    (pdf) 0.32mb

  2. Wniosek XVIb

    (pdf) 0.30mb

  3. Wniosek XVIc

    (pdf) 0.29mb

  • Referat: Referat Ewidencji Ludności
  • Kategoria: Dowody osobiste, sprawy meldunkowe
  • Data publikacji: 2020-11-05
  • Data modyfikacji: 2023-05-16
powrót
Proszę określić gdzie leży problem:
4 + 6 =
Link
4 + 6 =