• AWARIA BILETERA!!! Brak możliwości rezerwacji kolejki na stronie internetowej.
  • UWAGA!!! Strona w przebudowie! Zmiany organizacyjne w Urzędzie Miasta.

SPR XXX - Wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych

Symbol:

SPR XXX

Referat Ochrony Środowiska i Rolnictwa
ul. Szkolna 28
telefon: 44 732 18 46

1. Wniosek o wydanie zezwolenia w zakresie: opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (SPR XXX) zawierający:

  • określenie przedmiotu i obszaru działalności,
  • określenie środków technicznych, jakimi dysponuje ubiegający się o zezwolenie,
  • informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania przy świadczeniu usług w zakresie działalności objętej wnioskiem,
  • proponowane zabiegi z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej planowane po zakończeniu działalności,
  • określenie terminu podjęcia działalności objętej wnioskiem oraz zamierzonego czasu jej prowadzenia,
2.  Do wniosku załącza się:
  • zaświadczenie albo oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
  • kserokopię dokumentu potwierdzającego gotowość odbioru nieczystości ciekłych przez stację zlewną,
  • potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej.
UWAGA! Oświadczenie, o którym mowa powyżej składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.” Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.

1. Opłata skarbowa za wydanie zezwolenia – 107,00 zł
2. Opłatę wnosi się w chwili złożenia dokumentacji.
3. Opłaty dokonuje się:
- gotówką w Kasach Urzędu przy ul. Pasaż Rudowskiego 10 lub ul. Szkolna 28
(budynek B),
- bezgotówkowo przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta
Santander Bank Polska S.A. nr rachunku 91 1090 2590 0000 0001 5213 1413.
4. Za pomocą platformy e-płatności pod adresem: https://piotrkow.oplatyurzedowe.pl/.

Wniosek możesz złożyć w Punktach Informacyjnych Urzędu Miasta:

  • Pasażu K. Rudowskiego 10,
  • ul. Szkolna 28 (wejście A, B).

Wniosek możesz również przesłać na adres Urzędu Miasta:

Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
ul. Szkolna 28
97 – 300 Piotrków Trybunalski.

Do 1 miesiąca.

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się  w Punkcie Informacyjnym). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od doręczenia decyzji stronie.

Odbiór decyzji może nastąpić w jednej z dwóch form:

  • osobiście przez wnioskodawcę,
  • za pośrednictwem doręczyciela.

  • art. 7 ust. 1 pkt 2, art. 7  ust. 6, art. 8  ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
    (Dz.U.2021.888 t.j.  ze zmianami).

Załączniki

  1. Oświadczenie SPR XXX

    (docx) 0.01mb

  2. Wniosek SPR XXX

    (docx) 0.02mb

  • Referat: Referat Ochrony Środowiska i Rolnictwa
  • Kategoria: Gospodarka odpadami, nieczystości
  • Data publikacji: 2024-11-03
  • Data modyfikacji: 2024-09-27
powrót
Proszę określić gdzie leży problem:
7 + 5 =
Link
7 + 5 =