DEL XXXII - Udostępnianie danych historycznych z zasobów ewidencji działalności gospodarczej
Symbol:
DEL XXXII
Załatw sprawę:
- w urzędzie
Referat Ewidencji Ludności
ul. Szkolna 28
telefon: 44 732 77 02
- Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia – 17 zł
- Opłatę można dokonać w kasach Urzędu Miasta lub bezpośrednio na rachunek Urzędu Miasta: 91 1090 2590 0000 0001 5213 1413
Wniosek należy złożyć w Punkcie Informacyjnym przy ul. Szkolnej 28 (wejście „B”) lub przesłać na adres:
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego,
ul. Szkolna 28,
97-300 Piotrków Trybunalski.
Do 7 dni.
Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o żądanej treści przysługuje zażalenie, które wnosi się w terminie 7 dni
od daty doręczenia.
1. Odbiór zaświadczenia może nastąpić w jednej z dwóch form:
- osobiście przez wnioskodawcę
- za pośrednictwem uprawnionego pracownika poczty.
3. W przypadku braków formalnych wniosku wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w referacie prowadzącym sprawę.
- art. 217 i 218 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
Załączniki
- Wniosek DEL XXXII
(docx) 0.02mb
- Referat: Referat Ewidencji Ludności
- Kategoria: Działalność gospodarcza i przedsiębiorcy
- Data publikacji: 2024-08-19
- Data modyfikacji: 2024-09-30